Beli Garlic Amway di Amway Ipoh Untuk Mak

Nak story sikit pasal garlic amway yang Aewin beli untuk mak. Hujung minggu yang lalu balik rumah mak dekat Tambun. Petang tu pergila ke kedai Amway dekat Ipoh tu. Untuk cuci mata dan topup barang sikit-sikit. Mak pulak kirim garlic. So alang-alang tu kita pergilah melawat branch Amway di Ipoh ni.

Kedai Amway Cawangan Ipoh

Alamat dia di 8 & 10, Jalan Bercham Bistari 1, Medan Bercham Bistari, 31400 Ipoh, Perak. Bukak setiap hari ye.

Kalau nak ke sini untuk beli barang kena pastikan jadi ahli amway terlebih dahulu. Sebab time nak bayar tu dia minta kad pengenalan. Jadi kalau korang nak jadi ahli amway tu wasap je sis: klik link Saya Nak Jadi Ahli AMWAY.

Garlic with Licorice dari Amway

Alang-alang pergi kedai Amway ni, mak pun ada kirim garlic amway. So kita belikanlah sekali sambil restock barang amway seperti deodorant, allano lotion dengan vitamin untuk budak.

garlic amway

Kelebihan Garlic with Licorice Amway

Mak pun dah makan garlic ni lama dah. So far alhamdulillah sesuai dengan badan. Banyak kelebihan garlic ni sebenarnya. Antaranya ialah

Kelebihan Garlic with Licorice Amway
  • Sebiji tablet menyediakan 333.33 mg serbuk bawang putih dan 7mg ekstrak likuoris
  • Mencegah penyakit darah tinggi
  • Menurunkan paras kandungan kolestrol dalam badan
  • Mengelakan darah beku dan angin ahmar
  • Mencegah kanser
  • Menghindari resdung
  • Membuang dan mengurangkan angin dalam badan.
  • Menurunkan tahap gula dalam darah
  • Membantu peredaran oksigen dalam badan
  • Memberikan anda manfaat bawang putih tanpa rasa yg tidak menyenangkan apabila memakan bawang putih mentah.

Banyakkan khasiat dia. Memang sesuai la dengan mereka yang ada kencing manis, darah tinggi dan sebagainya. Dalam Amway, kita pun ada bawang putih, TAPI anda tak perlu risau langsung pasal baunya. Anda sendawa pun tak akan ada bau bawang.

Kalau rasa ada bau bawang putih dalam mulut tu kumur je dengan ubat kumur glister. Terus rasa fresh. Ni pun produk dari amway jugak hehehe.

Harga garlic ni kalau bukan ahli RM121.50 tapi kalau jadi ahli amway hanya RM97.00 je. Lagi jimat. Jadi kalau ada yang nak jadi ahli tu wasap je sis di 013 956 1025 ye.

Angin Dalam Badan Amalkan Garlic Amway

Garlic ni sesuai diamalkan jika korang mengalami angin dalam badan. Antara tanda-tanda angin dalam badan ni ialah

  • Rasa lesu/letih/tidak bertenaga.
  • Selalu rasa kebas/lenguh/sengal.
  • Tapak tangan/kaki berasa sejuk.
  • Selalu menguap/mudah mengantuk.
  • Sukar bernafas/nafas pendek.
  • Rasa ketegangan di tengkuk dan pinggang.
  • Kulit kering.
  • ‘Muscle spasms’ waktu tidur/jaga.
  • Perut berangin.
  • Sakit kepala/migrain.
  • Perasaan mudah marah.
  • Hilang selera makan.
  • Hilang/kurang nafsu seks
  • Dan rasa ketidakselesaan badan.

Itu sahajalah perkongsian dari Aewin berkenaan garlic amway ni. Yang nak dapatkan kebaikan bawang putih boleh contact saya: Saya Nak Garlic AMWAY.

Leave a Comment